Katolickie Liceum Ogólnokształcące im. NMP Pośredniczki Łask
Dzisiaj jest: Poniedziałek, 17 grudzień 2018
Księga gości Katolickiego LO

Odwiedziłeś naszą stronę? Zostaw po sobie ślad i wpisz się do księgi gości. Może masz jakieś pytania? Zadaj je w tym miejscu, a my na nie odpowiemy w formie komentarza lub odpiszemy do Ciebie e-mail'em.

 

Wpisów w księdze: 10/122
<< 1 2 3 4 5 7 8 9 10 11 12 13  >>
absolwent
e-mail
Dodany: 04.10.2006 17:19:25
Siemanko ludziska co tam slychac???mam nadzieje, ze u was wszystko ok. pozdrowionka dla wszystkich absolwentow. a co do szkoly nie bylo zle ale lekka sciema.
Krzysiek
e-mail
Dodany: 29.09.2006 23:54:52
Mam pytanie ile trzeba płacic za edukacje w waszej szkółce i czy chemia i biologia są na wysokim poziomie i czy po waszej szkole mam sznse dostac sie na ochrone srodowiska???????
komentarz:Czesne w naszej szkole wynosi 290 zł. Jest to najniższe czesne w prywatnych szkołach we Wrocławiu. Ponad 80% absolwentów naszej szkoły dostaje się na studia wyższe, zazwyczaj tam gdzie sobie tego zapragnęli. Wszystkie przedmioty są prowadzone na takim poziomie aby umożliwić absolwentom studiowanie na wybranej uczelni. Poziom nauczania w naszej szkole jest kontrolowany na bieżąco. Wyniki tych kontroli są zdecydowanie wyższe od średniej poziomu kształcenia w innych szkołach.
Kaśka
e-mail
Dodany: 29.09.2006 10:52:36
Miło odwiedzić Waszą stronę. Jeżeli jest to możliwe proszę zamieśćcie zdjęcia z roku szkolnego 1999/2000. Myślę, że jakieś posiadacie. Uczyłam w Waszej szkole wtedy matematyki i chętnie zobaczyłabym twarze tych, których wtedy uczyłam. Pozdrawiam Szanowną Dyrekcję. Katarzyna Chorodeńska
Paweł Robak
e-mail
Dodany: 31.08.2006 23:43:47
Czy we wrześniu jest jakaś rocznica KLO ?
komentarz:Tak, we wrześniu jest 10 rocznica szkoły. Po szczegółowe informację zadzwoń do sekretariatu.
Paweł Robak
e-mail
Dodany: 27.08.2006 2:26:02
Witajcie Drodzy. Nie dostałem listownego zaproszenia na 10-lecie szkoły, dostałem od kolegi smsa że w miesiącu wrześniu to spotkanie jest organizowane. Proszę o jakieś info. P.S. Od ponad roku noszę złotą obrączkę która do czegoś mnie zobowiązuje. POzdrowienia dla Dyrekcji. I dla Piotrka... Drezdenko...
Joshua
e-mail
Dodany: 03.08.2006 15:42:07
Good job, best wishes to owner of this site!
natalia
e-mail
Dodany: 03.07.2006 14:24:39
Mam pytanko. Czy odbywają się w szkole jakieś dyskoteki?
komentarz:Oczywiście. Uczniowie organizują dyskoteki na terenie szkoły. Szkoła udostępnia sprzęt nagłośnieniowy. Ilość dyskotek zależy jedynie od chęci Uczniów.
henrikko
e-mail
Dodany: 09.06.2006 22:09:23
hey wszystkim.. no szkółka jest the best.. naprawde jest swietnie :) pozdrawiam kadre szczególnie rodziców admina.. mam pytanko organizowana jest jakas wycieczka moze na krym?? czy mozna sie dołączyc?? to 1 i 2 to to czy po zapłaceniu kaski na ten bal co ma byc z okazji X lecia to mozna przyjsc z osoboa towazyszaca?? czy nalezy dopłacic??:)
Jarek
e-mail
Dodany: 08.06.2006 15:52:02
Cześć jestem Jarek vel Jarecki ogólnie jest fajnie ale czasem miałęm problemy z chodzeniem. cmoczek na dowidzenia.
Meg
e-mail
Dodany: 06.06.2006 13:54:43
Siemanko mam pytanko mianowicie jaka jest u Was atmosfera i czy mozna sie przenieść do Waszej szkoły jezeli w innej sie nie powiodło? Proszę o odpowiedz.
komentarz:Atmosfera w naszej szkole różni się zasadniczo od typowej szkoły. Najlepiej można to ocenić poprzez przyjście do nas i poobserwowaniu jej. Istnieje możliwość przeniesienia się do naszej szkoły, jedynimi ograniczeniami są wolne miejsca w klasie i rozmowa kwalifikacyjna. Oczywiście w Twojej sytuacji ważne jest także co się nie powiodło i dlaczego. Nie przekreślamy nikogo z góry, byłoby to niesprawiedliwe. Zapraszamy do odwiedzenia nas po umówieniu się przez telefon z sekretariatem szkoły.
<< 1 2 3 4 5 7 8 9 10 11 12 13  >>
odwiedzono nas: 3595150 razy